CBS7 Weather voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

CBS7 Weer: Een uitgebreide weer-app voor Android

CBS7 Weer is een gratis lifestyle-app ontwikkeld door Gray Television Inc voor Android-gebruikers. Deze app is ontworpen om gebruikers een uitgebreide weersverwachting te bieden voor hun huidige locatie of een andere locatie naar keuze.

De app wordt geleverd met een aantal functies, waaronder toegang tot specifieke inhoud van het station voor mobiele gebruikers. Het biedt satellietwolkenbeelden met hoge resolutie, radar van 250 meter, toekomstige radar om ernstig weer te volgen en actuele weersupdates meerdere keren per uur. Gebruikers kunnen ook profiteren van dagelijkse en uurlijkse voorspellingen die elk uur worden bijgewerkt vanuit de computermodellen. Daarnaast kunnen gebruikers hun favoriete locaties toevoegen en opslaan, en is er een volledig geïntegreerde GPS voor bewustzijn van de huidige locatie.

CBS7 Weer biedt ook waarschuwingen voor ernstig weer van het National Weather Service en pushmeldingen om gebruikers veilig te houden bij ernstig weer. Over het algemeen is CBS7 Weer een uitstekende keuze voor Android-gebruikers die een betrouwbare en uitgebreide weer-app willen die hen op de hoogte houdt van de weersomstandigheden in hun omgeving.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

CBS7 Weather voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 5.12.400

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about CBS7 Weather

Heeft u geprobeerd CBS7 Weather? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.